אני יודעת שאמרו לכם את זה שוב ושוב, שגם אם אתם רואים שאנשים לא עושים לכם לייקים, מגיבים או משתפים את הפוסטים שלכם, אתם צריכים להיות כל הזמן בתנועה ולא לייחס לזה חשיבות.
אבל ביננו, זה צורם לראות שתוכן כל כך מושקע, עם כל הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים, עם ערך מוסף שבאמת מביא איתו עזרה לא קטנה – בסוף מקבל 0 התייחסות, בזמן שתוכן אחר שעלה ששוב לא מחדש מה הולך בעולם המסעדנות, עגלות קפה או עוד שמלה חדשה שיצאה לשוק- מה שנקרא "מתפוצץ לו ברשת"
ולמה אני כותבת את זה, כי כן- גם אני מתמודדת מדי פעם עם אותם צרצרים או שקט תעשייתי אחרי פוסט שאני מרגישה שאני ממש כותבת את מה שאני רוצה להוציא מהפה שלי.
האם זה אומר שאני פחות טובה?
האם זה אומר שאני מרוויחה פחות?
האם זה אומר שהלקוחות ואו אנשים מסביבי לא באמת רואים אותי?
ובכן! לא, אבל ממש ממש לא!
תשמעו, כמות הפעמים שאני שומעת בחיים האמיתיים שלי פידבקים על התוכן שאני מעלה, זה פי 200 מחמם את הלב מאשר תגובות והתפוצצות ברשת.
לפעמים אנחנו שוכחים שהעולם האמיתי הוא זה שנמצא מחוץ לאינסטגרם, זה שבאמת תקבלו אהבה מוחשית.
אבל יחד עם העולם האמיתי, חשוב שכן נמשיך לייצר תוכן, שכן נמשיך עם הערך והשפה המיתוגית שאנו נוהגים לעלות
חשוב לי לתת לכם טיפים איך בכל זאת בתוכן שאתם מעלים תוכלו לקבל יותר מעורבות וחשיפה שמגדילה את הרווח והלקוחות שלכם:
1 יצירת תוכן משותף: צרו תוכן שמעניין ומעורר עניין. תמצאו את הנושאים שמעניינים את הקהל שלכם ושתפו אותם
2. זמנים נכונים: פרסמו את הפוסטים שלכם בזמנים שבהם הקהל שלכם פעיל ברשתות החברתיות.
3. פוסטים קצרים: נסו ןלהיות פשוט הכי ממוקדים, והכי חשוב שימו יותר דגש על הכותרות או הוקים לצורך העניין שימשוך יותר עניין אצל הקהל שלכם
4. עודדו תגובות (ותגיבו להן): תשאלו שאלות, הציעו למלא משפטים חסרים וכל דבר שדוחף את הקהל להגיב לכם
5. תגיבו גם בדפים אחרים: אם אתם רוצים בעצמכם לקבל תגובות, אתם חייבים לבנות מערכות יחסים דיגיטליות עם עוד אנשים במדיה
6. השתמשו בתמונות וסרטונים אותנטיים: תמונות וסרטונים איכותיים יכולים למשוך תשומת לב ולהגדיל את ההשפעה של הפוסטים שלכם.
7. תמונת פרופיל מקצועית: וודאו שתמונת הפרופיל מציגות את המותג שלכם בצורה מקצועית ומעניינת.
תזכרו, הלייקים הם חלק מההשפעה ברשתות החברתיות, אך הם לא הכל. תשמשיכו ליצור תוכן מעניין ולהתמקד בקהל שלכם, והלייקים יגיעו! 😊