fbpx

שיווק ששובר את הכלים!

לאחרונה לשכת העו"ד בישראל החליטה להחרים ולבטל סדרת הרצאות של העו"ד רז עטיה.
למה?
כי אותו עו"ד רז עטיה עשה משהו שאף עו"ד לא עשה לפניו (ולא, אני לא מדברת על מעשים לא חוקיים או ניצחון כביר במשפט)
שזה כמובן להיות כוכב רשת בזכות התנועות ידיים שלו.

תשמעו, גם אני שנתקלתי בבנאדם בפעם הראשונה, מודה! היה נראה לי קריפי לחלוטין וגם מושא לצחוק והסתלבטות
אבל, אם לרגע נשים את תנועות הידיים המוגזמות, נקשיב רגע לדברים שהוא אומר..
התוכן שלו פשוט זהב טהור!
כל מה שהוא מציג פשוט נותן ערך ענק.

אז בארץ הקטנה שלנו, קשה עדיין לקבל דברים שהם לא קונבנציונאליים ובטח לא לעורכי דין,
אבל… עו"ד רז עטיה מוכיח שגם אחרי שהחרימו אותו הוא ממשיך עם האמת שלו,
לייצר סרטונים עם תנועות הידיים, להביא תוכן איכותי, לשבור את הרשת

ובעיקר זוכר לא להשתנות עבור אף אחד.
הוא המותג של עצמו וברגע שהוא ישתנה ויתכופף עבור אחרים, אז הקהל ירגיש וינטוש
הבנאדם מוכן ללכת על האמת שלו מול ארגון לא קטן, אבל הוא שלם עם ההחלטה
והעוקבים שלו יודעים שעדיף אמת וכנות ולא מישהו שפתאום יהפוך אחרת.

מה המסקנה מכל זה?
בשיווק שלכם, תהיו אתם!
אל תנסו להיות אחרים, לא להעתיק וכן, גם אם זה אומר שאתם לא מתחנפים לקהל שלכם אז זה ממש בסדר.
ליצור תוכן לא קונבנציונאלי – לא אומר שצריך להשתמש בתנועות ידיים, לרקוד או להשתולל
פשוט להיות יחודיים, להיות עקביים ושוב! להיות עצמכם.

עכשיו לכו תשברו את הרשת

כתיבת תגובה