fbpx

כאן יוצרים תוכן בכיף

אומרים שהתוכן הוא המלך וכמו בממלכה, חוץ מהעובדה שהוא חייב את המלכה איתו כדי שתדייק אותו, המלך או התוכן חייב לעבור את מבחן הקהל בשניות הראשונות ואם כבר בשלב הכותרת יצרתם עניין – התגובות לא יאחרו להגיע!

כתיבת תכנים לרשתות החברתיות

אחד הדברים החשובים בכתיבת פוסטים בעמוד שלכם זה לזכור שהתוכן יהיה חייב להניע לפעולה (לייקים, שיתופים, תגובות וכו')

כי רק ככה בעצם הוא מקבל חשיפה ומגיע לקהלים נוספים.

על מה נשים דגש ביצירת פוסטים לסושייאל?

הכול מתחיל בכותרות

העין שלנו תקלוט בפחות משנייה אם התוכן הזה יהיה שווה להמשיך לקרוא ואולי גם ליצור מעורבות.
לכן, כותרת טובה (ציטוט/ שאלה/ עובדה ועוד), יצירתית ואולי גם קצת שונה מהנוף הרגיל, תביא את העוקבים שלכם למעורבות מידית ואתם זוכים בחשיפה ועקביות במדיה

ערך כי ידע שווה כח

אנשים לא אוהבים שרק מוכרים או מנסים לדחוף להם מוצר מבלי ליצור איזה מערכת יחסים בדיגיטל. לכן, ככל שהתוכן שלכם מדבר על ערך, מידע מאחורי הקלעים של העסק, פתרונות לשאלות של הקהל, כך תצרו אמון ומערכת יחסים שתוביל לעוד לקוחות פוטנציאלים

ימים ואירועים מיוחדים

מחגי ישראל שמי שביננו אוהב לחגוג אותם או ימים שאיזה כיף שמציאו אותם (יום השוקולד המריר, יום הג'ינג'ים, יום ריקוד הציפורים ועוד) ואולי אפילו ימציאו יום לטיפת הקיפודים! עד אז, פוסטים בנושאים הימים והחגים עם תוספת יצירתית יוצרים עניין ומעורבות לעוקבים

סיפורי הצלחה ועדויות מלקוחות

כמובן רק במידה והלקוחות מאשרים, תמיד בעדויות וסיפורים של לקוחות בעסק יוצרים הזדהות עם הקהל, כי תמיד יהיו סיפורים דומים או נוגעים ברגש... ורגש הוא תמיד מנצח!

מעורבות והנעה לפעולה

לכתוב פוסט ללא הנעה לפעולה זאת אחת התופעות הכי נפוצות! כי איך שלא תסתכלו על זה, אנשים צריכים שידחפו אותם להניע אותם, לבקש מהם ובעיקר להקל להם על החיים בכל מה שקשור ליצירת קשר עם העסק (לינק לאתר, ווטסאפ וכו)

כתיבת תוכן לאתרים ומאמרים

עם תוכן נכון, בחירת מילים מדוייק וכמובן קריאייטיב מנצח!

  הלקוחות שלך ימצאו אותך ברשת הרבה יותר בקלות

שאומנות המילים פוגשת את מנוע החיפוש

אז בניגוד לתוכן ברשתות החברתיות ששם לפעמים הדברים נכתבים באילתור/ הומור/ דינאמיות אינסופית, באתר שלך- המילים יהיו חייבות לעבור אודישנים קצת יותר "נוקשים" כי שם זה כבר כללי משחק אחרים.

כללי המשחק הם נורא פשוטים: בכתיבת תכנים/ מאמרים לאתרים, מלבד העובדה ששילוב של קופי ויצירתיות זה תמיד מזמין את הקהל להשאר באתר כמה שיותר, חשוב וחייב להכיל בתוך הטקסטים מילות מפתח שקשורות לעסק ובעיקר שיכולות להשפיע על מנוע החיפוש ב Google ומספיק שכבר נעשתה השקעה מכובדת במילים, הלקוחות הפוטניצייאלים כבר יתחילו למצוא אותך

מחירון תוכן ועיצובים ברשתות החברתיות

איך בא לי תוכן משובח!

הורידו את המדריך שמדבר על איך עושים משהו חשוב

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incid idunt ut labore ellt dolore.