fbpx

ניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם

הרבה עסקים רוצים בסופו של יום להתעסק בעסק שלהם, לתת שירות ומענה ללקוחות שלהם, לדאוג לאספקה, תשלומים לרו"ח וחבריו 

 ולפעמים יש להודות… אין תמיד זמן לדאוג לחלק השיווקי!

אל דאגה! כאן אני נכנסת לתמונה

כדי לשמור על קשר רציף עם העוקבים הנוכחיים והחדשים שלכם אני שנמצאת מאחורי הקלעים מתחזקת עבורכם את עמודי הפייסבוק והאינסטגרם- הן מבחינת התוכן והן מבחינת העיצובים הויזואליים, מענה לפניות חדשות וכמובן לאורך כל הדרך יחד אנחנו יוצרים רעיונות יצירתיים איך להשאר בנוכחות הדיגיטלית ועדיין להיות טרנדיים.

אז מה בעצם כולל ניהול עמודים ברשתות החברתיות?

יצירת תוכן

הכתיבה היא החלק הפשוט, אבל איך יוצרים מהתוכן שהוא גם יצור מעורבות?
הכל מתחיל בכותרות

עיצוב ועריכת תמונות/ וידאו

התוכן הוא המלך!
ומלך חייב שיראו אותו.
לצד המלל נעצב ונערוך עבורך את התמונה/ הוידאו בשפת המותג שלך

מענה ללקוחות בעמוד

בזמן שהלקוחות יגיבו לפוסטים, ישלחו הודעות, ישאלו, יבקשו וישאירו ביקורות,
כדאי מאוד לתת להם הרגשה שהם לא לבד ויש מי שנותן להם מענה במיידי

שיתוף הפוסטים בקבוצות רלוונטיות

כדי שנוכל להגביר את המעורבות והחשיפה, שיתוף הפוסטים הוא חלק בלתי נפרד מתהליך השיווק כי חשוב שנגיע לכמה שיותר אנשים שיראו את תוכן המותג

היתרונות בניהול עמוד הפייסבוק/ אינסטגרם

יותר זמן לפיתוח העסק ועבור הלקוחות

עבודת השיווק היא כמעט סביב השעון! חייבים להיות בתנועה מתמדת וקשובים לכל השינויים שמתרחשים במדיה.
אז כדי להוריד את כל זה ממך, חשוב לי לתת לך להתרכז בצמיחת העסק ולהביא לקוחות חדשים ואני פשוט "מאחורי הקלעים"

גאנט חודשי ומסודר

בתחילת התהליך נשב על רעיונות מרכזיים ואירועים חשובים שנחוצים עבור העסק שלך ובכך נבנה עבורך כל חודש תכנון לתוכן שיעלה מבלי לשבור את הראש מה לעלות היום

מחקר קהלים ומתחרים

בעבודת הסושייאל חייבים להיות כל הזמן בתנועה ומחקר לתוכן של מתחרים ולדעת איזה תוכן הקהל רוצה לקרוא.
לכן, כחלק מעבודת הניהול מתבצעת גם עבודת מחקר מעמיקה עם מעורבות בפורומים שונים והשראה לתוכן חדש

התוכן הכי טרנדי ועכשווי

קורה משהו חם במדיה?
זה הזמן לעלות על הגל!
טרנדיות זה עניין זמני, היום זה ויראלי ולוהט ומחר כבר יגיע משהו חדש, לכן חשוב להתאים את התוכן שלך למה שהקהל שלך יתחבר

אז איך אנחנו מתחילים בתהליך?

שיחה טלפונית/ פגישה בזום

כמו בכל תהליך, ההיכרות זה השלב החשוב עבור כל אחד מאיתנו. השיחה היא ראשונית כדי להבין את התנהלות השיווקית של העסק שלך עד כה, מה המטרות, איזה פלטפורמות קיימות ומה התקציבים שאיתם ניתן לעבוד

שליחת שאלון

לאחר השיחה הראשונית – ישלח אלייך שאלון מקיף על העסק שלך, מחקר מתחרים, מי הקהל הנכון עבורך, לאיזה איזורים גאוגרפיים העסק שלך מאפשר לתת שירות, מה העקרונות שחשובים לך בנראות הויזואלית של התכנים בעסק, תקציבים וכו'

שליחת חומרים שיווקים

במידה וקיימים לעסק שלך בנק של תמונות/ סרטוני תדמית / עיצובים מוכנים – חשוב לשלוח אותו בזמן יחד עם השאלון עלן מנת שיהיה אפשר לתכנן את האסטרטגיה של ניהול העמוד

תכנון גאנט חודשי

כדי שנוכל לעבוד במסודר ולא להתקע בחודשים בלי רעיונות, חשוב לתכנן את התוכן מראש שמותאם לאירועי החודש, ימים מיוחדים או הטבות מסוימות

מתחילים לנהל את הסושייאל לעסק שלך

אז אחרי שהכרנו, מילאת את השאלון, נשלחו החומרים השיווקים וסודרו בתיקיות, הגאנט מוכן – מתחילים לעלות לאוויר הדיגיטל והנה זה קורה! העמוד שלך מתחיל לקבל חיים

דוחות ואופטימיזציה

כמו בכל עבודה - חייבים בסופו של דבר להבין מה נעשה וכיצד ניתן להשתפר. בכל חודש יוגש לך דוחות ביצוע על נתוני השימוש של הפרסום ברשתות החברתיות, נתוני קהלים ומה התוכניות להמשך העבודה.

המלצות ושיתופי חוויות מהעבודה איתי:

וכן, זה מרגש אותי כל פעם מחדש

אז שנדבר על ניהול הסושייאל של העסק שלך?

הורידו את המדריך שמדבר על איך עושים משהו חשוב

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incid idunt ut labore ellt dolore.