הרבה עסקים רוצים בסופו של יום להתעסק בעסק שלהם, לתת שירות ומענה ללקוחות שלהם, לדאוג לאספקה, תשלומים לרו"ח וחבריו
ולפעמים יש להודות… אין תמיד זמן לדאוג לחלק השיווקי!
כדי לשמור על קשר רציף עם העוקבים הנוכחיים והחדשים שלכם אני שנמצאת מאחורי הקלעים מתחזקת עבורכם את עמודי הפייסבוק והאינסטגרם- הן מבחינת התוכן והן מבחינת העיצובים הויזואליים, מענה לפניות חדשות וכמובן לאורך כל הדרך יחד אנחנו יוצרים רעיונות יצירתיים איך להשאר בנוכחות הדיגיטלית ועדיין להיות טרנדיים.
הכתיבה היא החלק הפשוט, אבל איך יוצרים מהתוכן שהוא גם יצור מעורבות?
הכל מתחיל בכותרות
התוכן הוא המלך!
ומלך חייב שיראו אותו.
לצד המלל נעצב ונערוך עבורך את התמונה/ הוידאו בשפת המותג שלך
בזמן שהלקוחות יגיבו לפוסטים, ישלחו הודעות, ישאלו, יבקשו וישאירו ביקורות,
כדאי מאוד לתת להם הרגשה שהם לא לבד ויש מי שנותן להם מענה במיידי
כדי שנוכל להגביר את המעורבות והחשיפה, שיתוף הפוסטים הוא חלק בלתי נפרד מתהליך השיווק כי חשוב שנגיע לכמה שיותר אנשים שיראו את תוכן המותג
עבודת השיווק היא כמעט סביב השעון! חייבים להיות בתנועה מתמדת וקשובים לכל השינויים שמתרחשים במדיה.
אז כדי להוריד את כל זה ממך, חשוב לי לתת לך להתרכז בצמיחת העסק ולהביא לקוחות חדשים ואני פשוט "מאחורי הקלעים"
בתחילת התהליך נשב על רעיונות מרכזיים ואירועים חשובים שנחוצים עבור העסק שלך ובכך נבנה עבורך כל חודש תכנון לתוכן שיעלה מבלי לשבור את הראש מה לעלות היום
בעבודת הסושייאל חייבים להיות כל הזמן בתנועה ומחקר לתוכן של מתחרים ולדעת איזה תוכן הקהל רוצה לקרוא.
לכן, כחלק מעבודת הניהול מתבצעת גם עבודת מחקר מעמיקה עם מעורבות בפורומים שונים והשראה לתוכן חדש
קורה משהו חם במדיה?
זה הזמן לעלות על הגל!
טרנדיות זה עניין זמני, היום זה ויראלי ולוהט ומחר כבר יגיע משהו חדש, לכן חשוב להתאים את התוכן שלך למה שהקהל שלך יתחבר
כמו בכל תהליך, ההיכרות זה השלב החשוב עבור כל אחד מאיתנו. השיחה היא ראשונית כדי להבין את התנהלות השיווקית של העסק שלך עד כה, מה המטרות, איזה פלטפורמות קיימות ומה התקציבים שאיתם ניתן לעבוד
לאחר השיחה הראשונית – ישלח אלייך שאלון מקיף על העסק שלך, מחקר מתחרים, מי הקהל הנכון עבורך, לאיזה איזורים גאוגרפיים העסק שלך מאפשר לתת שירות, מה העקרונות שחשובים לך בנראות הויזואלית של התכנים בעסק, תקציבים וכו'
במידה וקיימים לעסק שלך בנק של תמונות/ סרטוני תדמית / עיצובים מוכנים – חשוב לשלוח אותו בזמן יחד עם השאלון עלן מנת שיהיה אפשר לתכנן את האסטרטגיה של ניהול העמוד
כדי שנוכל לעבוד במסודר ולא להתקע בחודשים בלי רעיונות, חשוב לתכנן את התוכן מראש שמותאם לאירועי החודש, ימים מיוחדים או הטבות מסוימות
אז אחרי שהכרנו, מילאת את השאלון, נשלחו החומרים השיווקים וסודרו בתיקיות, הגאנט מוכן – מתחילים לעלות לאוויר הדיגיטל והנה זה קורה! העמוד שלך מתחיל לקבל חיים
כמו בכל עבודה - חייבים בסופו של דבר להבין מה נעשה וכיצד ניתן להשתפר. בכל חודש יוגש לך דוחות ביצוע על נתוני השימוש של הפרסום ברשתות החברתיות, נתוני קהלים ומה התוכניות להמשך העבודה.
אז שנדבר על ניהול הסושייאל של העסק שלך?
כולם רוצים להיות בדיגיטל!
במרחק נגיעה, גם העסק שלך יתחיל לקבל את החשיפה והלקוחות שיתחילו לעבוד איתך.
הרצאות וסדנאות אינסטגרם – לעסק/ לעובדי החברה בכל רחבי הארץ
אתר זה נבנה בתכנית אתר ב-10 ימים
Automated page speed optimizations for fast site performance