נכון שתמונה שווה אלף מילים וסרטון מושקע מעביר חוויה שאולי גם מיליון מילים לא יספיקו!
אבל בנוכחות הפיזית קיימים אנרגיות אחרות שמביאים לתוצאות מידיות
הקנייה של הלקוחות שלך מתקיימת בסופו של דבר בחווית הרכישה שלהם, הם מרגישים את האנרגיות שלך בין אם זה בתוכן, בתמונות או במסרים היצירתיים.
מה שבטוח שברגע שהם רואים את הבנאדם מול העיניים – החוויה רק הולכת ומתעצמת
אז כדי לבנות אירוע תוכן מנצח צריך ממש לבנות אסטרטגיה- מבחירת המיקום, הקישוטים והשילוט שילוו את כניסת האורחים, כיבוד, שתייה, מוזיקה ועד המסרים שיעברו במהלך האירוע
כמו כל אירוע - גם כאן יושבים על רשימת מוזמנים שיתאימו לאופי האירוע! בדרך מפרסמים, מתשאלים, מסננים ועד שמגיעים לקהל המיועד
כל האורחים קיבלו את ההזמנה, אבל זה לא מספיק! צריך גם לוודא שכולם זוכרים להתייצב ביום האירוע
הגיע היום המאושר! כיף להכיר פרצופים חדשים שממש אוטוטו יכירו את המוצר/ השירות שיש לכם להציע
אז אחרי שנשבר "הקרח" בהירות הראשונית , העסק יציג את המקום, את המוצר/ השירות, את השותפים לעסק ועוד.
התוכן והשיווק בדיגיטל יתנו הצצה לעסק שלך,
המפגשים והשיתופי פעולה יגבירו את החשיפה והכנסות עסק
כשאתם מותג גדול ועם סניפים מרכזיים- אתם חייבים לשמר את הלקוחות שלכם במתן ערך מוסף ואירוע תוכן שיכול להתאים להם.
בינואר האחרון (2023) הוזמנתי ע"י DIVANI CENTER לסדנת אינסטגרם עבור המעצבות פנים והאדריכלים שנוהגים להגיע אליהם יחד עם הלקוחות שלהם.
המותג זיהה את הצורך של אותם קהל המעצבות בעניין בניית מותג משלהן במדיה ובכך הקנה להם ערך מוסף וידע עצום בעזרת טקטיקות מאוד פשוטות.
אז לפני האסטרטגיה ללקוחות חדשים, חד משמעית להעניק ערך ללקוחות הקיימים.
לעוד אירועי תוכן מוזמנים לדבר איתי
איך בא לי תוכן משובח!
כולם רוצים להיות בדיגיטל!
במרחק נגיעה, גם העסק שלך יתחיל לקבל את החשיפה והלקוחות שיתחילו לעבוד איתך.
הרצאות וסדנאות אינסטגרם – לעסק/ לעובדי החברה בכל רחבי הארץ
אתר זה נבנה בתכנית אתר ב-10 ימים